• Planleggingsdager 2024/2025

Styret har vedtatt planleggingsdager for barnehageåret 2024/2025

• Ledig barnehageplass

Ledig barnehageplass høsten 2024.

• FN-café ♻️

24. oktober 15 - 16.30

• Velkommen til nytt barnehageår 🎉

Nå er barnehageåret i gang med tilvenning og oppstart av nye barnegrupper.

• S☀️MMER

Sommeren 2023

• Planleggingsdager 2023/2024

Vedtatt planleggingsdager for barnehageåret 2023/2024.

• Barnehageplass

Barnehageplass i Bamsebu?

• Godt nyttår!

Takk for det gamle og godt nytt år fra alle i Bamsebu barnehage!

• Høstens tilvenning!

Høstens mange tilvenninger er godt i gang og vi i Bamsebu har vår egen modell vi er stolt over🤩💛Her er utdrag fra årsplanen vår:

• Ledige stillinger

Vi har ingen ledige stillinger akkurat nå, MEN vi trenger alltid gode vikarer!
    Har du et ønske om å gjøre en forskjell og bidra til at barna har det kjekt i barnehagen, send kort tekst og CV til agnes@bamsebu.no!
    Vi gleder oss til å høre fra deg!

Planleggingsdager

• Hodeluskampanje

Folkehelseinstituttet oppfordrer skoler og barnehager til å arrangere kampanjer mot hodelus i uke 10!
    Vi slenger oss med! Les mer her:

• Barnehagedagen 2022

15.mars kommer vi i Bamsebu til å ha en markering anledning barnehagedagen!
    Tema er vennskap og slagordet er "du og jeg"!

• Normal hverdag

Vi tilnærmer oss normal hverdag i Bamsebu barnehage. Vi drifter som normalt slik vi husker fra før pandemien. Dette betyr for oss at vi kan være sammen felles både ute og inne! Det gleder både store og små! Dette gjør godt for barns utvikling, barns læring, sosial kompetanse og psykisk helse.

• Smittevern i barnehager og skoler

Smittevern anbefaler å gå vekk fra praksisen om at barnehagen/skolen sender ut informasjon til foreldre om at barnet/eleven er nærkontakt til smittet.

• Søker du barnehageplass til høsten?

Søknadsfrist for å søke barnehageplass til august 2022 er 1.mars, og søknadsdato har betydning i vår tildeling av plass til deg!

• Tilvenning i Bamsebu barnehage

Vi i Bamsebu er lidenskapelig opptatt av at barna skal få den beste starten på barnehagelivet. Vi følger barnas behov, og i god dialog med foreldre finner vi den beste veien for det enkelte barnet.

• Hodelus – finn frem lusekammen i helgen!

To ganger i året oppfordrer fhi alle foreldre og foresatte til å ta lusekammen fatt og sjekke barna sine for lus.

• Sammen tar vi små steg for kloden!

I mars hvert år markeres barnehagedagen i Norge. Denne markeringen er et samarbeid mellom Utdanningsforbundet, Fagforbundet og Foreldreutvalget for barn (FUB). I år er tema "barnehagens arbeid med natur og miljø".

• Koronasmitte i Bamsebu barnehage

Et barn I Bamsebu barnehage SA har testet positivt på covid-19.

• Stavangerbarnehagenes Foreldreforening

Stavangerbarnehagenes Foreldreforening (SBF) er en upolitisk, selvstendig organisasjon og representerer alle foreldre i Stavangers barnehager, både de kommunale og de private.

På denne siden kan du enkelt finne informasjon som er nyttig for deg som forelder og lese nyheter om hva som rører seg på barnehagefeltet i Stavanger.

• Revidert smittevernveileder

Barnehager og skoler kan frem mot sommeren lette på smitteverntiltak.

• PLANLEGGINGSDAGER

• Åpning av barnehager og skoler

Barnehagene i Stavanger og Norge åpner igjen fra og med mandag 20 april. Skolene åpner for 1-4 trinn samt for SFO fra mandag 27 april.

• ÅPEN TELEFON FOR ALLE FAMILIER I BAMSEBU BARNEHAGE

• Barnehagen er stengt fra 13.03.2020 til 26.03.2020

Regjeringen har pålagt stenging av alle skoler og barnehager i perioden 13.03.2020 til 26.03.2020.

• Informasjon fra helsesjefen angående koronasmitte

Se informasjon fra helsesjefen knyttet til skole- og barnehagebarn som kommer hjem fra reise i områder med koronasmitte.

• Hjertefest!

I dag var det rødt i barnehagen! Kjærlighetens dag! I beste Bamsebu ånd må en så viktig dag markeres! For her sitter kjærligheten i veggene- ingen tvil om det.

• Barnehageplass i Bamsebu barnehage

Vi har ledige plasser i Bamsebu barnehage fra august 2020. Velkommen!

• UDIR foreldreundersøkelse 2018

Vi I Bamsebu barnehage gjør oss klar for UDIR`s foreldreundersøkelse 2018!

I 2017 hadde vi en svarprosent på 95,08- klarer vi 100% i år?

• Ny åpningstid i Bamsebu barnehage

Styret vedtok 20 september å endre åpningstid i barnehagen fra 07:15 til 07:00 fra 01.10.2018. Barnehagen vil fremdeles stenge kl 16:45.

• PBL kidplan

Bamsebu barnehage SA tar i bruk PBL Kidplan tirsdag 18 september.

• Nettside under utarbeidelse

Nettsiden er under utarbeidelse og skal være ferdig 17.09.2018.