Ansatte

Hakkebakkeskogen

Aisa Sundberg

Stilling: Assistent

Aisa har jobbet som assistent i Bamsebu siden 2012. Aisa er den morsomme, gode, snille og LEKNE i barnehagen. Hun er alle barnas bestevenn. Hun er også en kreativ sjel som gjør mye kjekt for og med barna. For ikke å snakke om den gode maten hun lager... Nam nam.

Camilla Håvarstein

Stilling: Pedagogisk leder

Camilla har vært i Bamsebu siden 2011. Camilla er smilende og trygg, hun er solid faglig og er definitivt en ressurs for barnehagen. Hun brenner for barnehagen og faget. Hun er ærlig, ser barnehagen som en helhet og inspirerer dem rundt seg (både barn og voksne) med sitt engasjement og gode humør. Etter mange år på Lønneberget er hun nå på stor avdeling på Hakkebakke!

Hundremeterskogen

Guro Helmikstøl Håland

Kristin Ness

Stilling: Assistent

Kristin har jobbet i Bamsebu barnehage siden 1998. Kristin har tyngde og verdifull erfaring som barnehagen drar veldig nytte av. Hun er trygg, god og tydelig. Hun er kjærlig og ærlig. Finner du småstein i skoen, kan det være Kristin som er på ferde. Hun går ikke av veien for en god spøk...

Linda Lindtner

Stilling: Assistent

Linda har vært i Bamsebu siden 1997. Hun har flyttet mye rundt mellom avdelinger, men har de siste årene vært på Hundremeterskogen. Linda er smilende, omsorgsfull og glad. Hun er elsket av både barn, foreldre og kollegaer. Hun er stabil og trygg og har alltid et fang eller en armkrok til barna.

Kardemommeby

Maren Pedersen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Maren har vært ansatt i Bamsebu barnehage siden 2014. Maren er sprudlende og engasjert! Hun er også en av barnehagens bakermestere. Nam nam. Maren møter alle med et smil- både barn, kollegaer og foreldre. Hun er trygg og erfaren- Maren har kontroll!

Ann Chatrin Nilsen

stini@bamsebu.no

Ann Chatrin, eller Stini for oss som kjenner henne godt, er verdens beste potet, en riktig søtpotet! Hun er pedagogisk leder inne på Kardemommeby og barna elsker å leke med henne! Stini er barnehagens mest praktisk anlagte og hun er barnehagens moroklump. Hun har vært i Bamsebu siden 2013.

Kontoret

Agnes Steinarsdottir

Stilling: Daglig leder
agnes@bamsebu.no

Agnes har jobbet i barnehagen siden 2013, og har vært innom stor avdeling i mange år og de siste årene på liten avdelingen. Nå er Agnes fungerende Daglig leder i Bamsebu barnehage. Vi er så heldige som har fått henne på kontoret. Agnes er omsorgsfull, er en god lytter, har gode ideer og har kreative løsninger. Agnes er barnehagens apple / IT - geni og en av de mest strukturerte på huset. Hos Agnes blir ting skikkelig gjort!

Lønneberget

Bente Solbjørg

Stilling: Barnehagelærer

Bente er den som har vært vært lengst i barnehagen, over 25 år! Hun har stort sett jobbet som førskolelærer på ulike avdelinger. Bente er tryggheten selv. Barna elsker henne og vi voksne rundt henne bare merker at ting blir gjort rundt oss i det stille. Bente er rolig, men tydelig. Hun er en dyktig pedagog og et herlig menneske.

Helena Tønnesland Bruskeland

Stilling: Barnehagelærer

Helena er utdannet barnehagelærer og starter på Lønneberget midten av august 2023. Velkommen til Bamsebu-familien! Vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Maria Kirallia

Stilling: Fagarbeider

Maria begynte i Bamsebu i august 2018. Hun har tidligere jobbet i barnehager i Hellas, og har jobbet i Smietunet barnehage her i Stavanger. Maria har definitivt satt sitt preg på barnehagen med sitt varme vesen og sine flotte kunstverk. Maria er veldig tilstede, ekte og kreativ. Hun har utdannelse innen kunst og håndverk fra hjemlandet.

Vilde Slettemark

Stilling: Pedagogisk leder

Vilde startet i Bamsebu juni 2023. Hun er nyutdannet barnehagelærer, og vi gleder oss til å bli kjent med Vilde! Velkommen til Bamsebu :)

Nina Lindanger

ninalindanger@live.no

Nina har vært ansatt i Bamsebu siden 2011. For en herlig energi! Både barn og voksne tiltrekkes av hennes rolige og vennlige vesen. Barna elsker fanget hennes- ingen tvil om at hun er barnas favoritt. Nina er verneombud i barnehagen.

V Andre ansatte

Cecilie Korsvold

Stilling: Daglig leder
post@bamsebu.no

Cecilie er vår kompetente, engasjerte og omtenksomme styrer. Cecilie har noe permisjon pr dags dato, og arbeider nå 30% stilling på kontoret. Hun gjør en fantastisk jobb med HMS, som mentor, fagpedagog og motivator. Kunnskapen hennes strekkes i mange retninger og vi er så glad for at hun er tilbake i jobb hos oss!

Oliwia Momot

Ringevikar i Bamsebu! Startet februar 2024. Velkommen til oss 😊