Barnehagen vår

Bamsebu barnehage SA er et samvirkeforetak. Barnehagen ble bygget og startet opp i 1994. Du finner oss på Ytre Tasta- i nærheten av både skog, vann og sjø.

Bamsebu barnehage består av 4 avdelinger med +/- 60 barn tilsammen. Vi har to avdelinger med barn fra 0-3 år og to avdelinger med barn fra 3-6 år.

De fire avdelingene har kjente og kjære navn... Men, Kardemommeby har få røvere og ingen ekte løve, på Hakkebakkeskogen finnes ingen skumle pinnsvin og rever, på Lønneberget skjer det nok et "hyss" i ny og ne og på Hundremeter har de mottoet- Ja takk, begge deler!

Dersom du vil stikke innom på besøk er du hjertelig velkommen til det. Du treffer flesteparten av oss mellom 9-14. Ring 51543350 for å avtale tid til en liten omvisning om ønskelig! Velkommen!