ÅPEN TELEFON FOR ALLE FAMILIER I BAMSEBU BARNEHAGE

På grunn av korona-situasjonen er de aller fleste barna nå hjemme og de barna som trenger det, får et godt omsorgstilbud i  barnehagen. For at kontakten mellom barn, foresatte og barnehagen skal bli opprettholdt når barnehagene ikke har et ordinært tilbud, er vi opptatt av at alle barn og familier har individuell kontakt med barnehagen sin i tida som kommer. De faste rutinene man hadde er blitt endret. Barna savner vennene sine og de voksne i barnehagen som har vært en naturlig del av deres hverdag.

Vi i Bamsebu ønsker at dere skal vite at vi er her hvis dere har lyst til å ta en prat. Har dere noe på hjertet- ta kontakt mellom 9.30 og 15.00 alle hverdager. (Noen av våre ansatte er hjemme med egne barn fordi dagens situasjonen krever det, så det kan hende de ber deg om å få ringe deg opp igjen).

De dere kan ta kontakt med  er:

Ønsker du å prate med Camilla på Lønneberget nås hun på  mob.tlf 45 273 402

Ønsker du å prate med Hanne på Kardemommeby nås hun på  mob.tlf  91 701 851

Ønsker du å prate med Mari på Hundremeter nås hun på mob.tlf  99 446 737

Ønsker du å prate med Iselin på Hakkebakke nås hun på mob. tlf  93 052 569

Ønsker du å prate med Cecilie,lederen vår på kontoret, nås hun på mob.tlf 94 166 181

Hilsen oss i Bamsebu barnehage